REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady świadczenia i korzystania z usług w Salonie kosmetologicznym FBeauty, zwanym dalej „Salonem”.
- Klientem w rozumieniu Regulaminu jest osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług świadczonych przez Salon, zwana dalej „Klientem”.
- Klient ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, przez który rozumie się wszystkie usługi świadczone przez Pracowników Salonu na rzecz Klientów w jego siedzibie, zwane dalej „Zabiegiem” lub „Usługą”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się do jego postanowień od momentu zarezerwowania wizyty.
§ 2
Klienci
- Klientem Salonu może być każda osoba, która ukończyła 16. rok życia.
§ 3
Pracownicy
- Pracownicy Salonu posiadają odpowiednie kwalifikacje do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.
- Pracownicy Salonu obowiązani są do stosowania procedur zapewniających ochronę przed zakażeniami oraz chorobami zakaźnymi, zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 924, 1897) oraz do przestrzegania przepisów sanitarno-epidemiologicznych i przepisów BHP.
- Pracownicy Salonu obowiązani są do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/679 (RODO), w tym do zachowania poufności informacji przekazywanych przez Klientów.
§ 4
Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie, meble oraz inne elementy wyposażenia Salonu są regularnie myte i dezynfekowane za pomocą preparatów do tego przeznaczonych.
- Wszystkie akcesoria i narzędzia wielokrotnego użytku są myte, dezynfekowane i, jeśli są do tego przystosowane, sterylizowane.
- Pracownicy Salonu obowiązani są do wykonywania systematycznych badań lekarskich.
- Pracownicy Salonu obowiązani są do mycia i dezynfekcji rąk przed każdym Zabiegiem oraz po jego zakończeniu, a także do stosowania jednorazowych rękawic ochronnych podczas wykonywania Zabiegów.
- W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, miejsce zranienia jest niezwłocznie dezynfekowane i zabezpieczane opatrunkiem.
§ 5
Świadczenie Usług
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad kosmetyczny w celu ustalenia, czy stan zdrowia Klienta nie stanowi przeciwwskazania do Zabiegu.
- Podczas wywiadu, Klient obowiązany jest do podania informacji dotyczących jego stanu zdrowia, które są zgodne z prawdą.
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Klient jest informowany o charakterze Zabiegu, w tym o: wskazaniach i przeciwwskazaniach do Zabiegu, możliwych powikłaniach i skutkach ubocznych oraz zaleceniach pozabiegowych.
- Pracownik może odmówić wykonania Zabiegu w przypadku istnienia przeciwwskazań oraz w sytuacji, gdy Klient znajduje się pod wpływem alkoholu lub substancji odurzających.
§ 6
Płatność
- Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za Zabieg bezpośrednio po jego wykonaniu.
- Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie, na stronie internetowej pod adresem: www. oraz na profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- W Salonie dostępne są następujące metody zapłaty: płatność gotówką, płatność kartą płatniczą oraz płatność bonem podarunkowym zakupionym w Salonie.
- Salon zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w cenniku, informując o nich Klientów co najmniej 14 dni kalendarzowych przed datą, od której zmiany zaczną obowiązywać.
- Ceny, które uległy zmianie, będą obowiązywać Klientów, którzy dokonali rezerwacji wizyty po dacie zmiany cennika.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi, o których Klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
§ 7
Bony Podarunkowe
- Bony Podarunkowe można zakupić w Salonie na dowolną kwotę.
- Bony Podarunkowe są ważne przez 6 miesięcy od daty ich zakupu.
- Bon może zostać wykorzystany jednorazowo lub na kilka Zabiegów. W przypadku przekroczenia wartości Bonu, należy dokonać dopłaty.
§ 8
Rezerwacje wizyt
- Rezerwacja terminu wizyty w Salonie jest możliwa poprzez kontakt telefoniczny lub osobisty.
- W przypadku, gdy Klient nie może stawić się na umówionej wizycie, powinien odwołać ją co najmniej 24 godziny przed jej planowanym terminem.
- Na umówioną wizytę należy zgłaszać się punktualnie.
- Salon zastrzega sobie prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym połowę czasu potrzebnego na jego wykonanie lub, jeśli jest to możliwe, wykonania go częściowo, w pełnej cenie.
- Salon zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o konieczności odwołania zaplanowanej wizyty z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika. Klient zostanie wówczas zapisany na inny termin, dogodny dla obu stron.
- Pracownik Salonu w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Zabiegu, szczególnie w przypadku przeciwwskazań zdrowotnych lub innych okoliczności, które mogą wpłynąć na bezpieczeństwo Klienta.
§ 9
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów w terminie 3 dni kalendarzowych od daty wykonania Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w Salonie, na przykład poprzez załączenie paragonu.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej, osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej stan po Zabiegu.
- Salon rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni kalendarzowych, a w przypadku zabiegu manicure w terminie 5 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji, Salon umożliwi Klientowi skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego lub, w przypadku zasadnych podstaw, Klient może otrzymać częściowy lub całościowy zwrot kosztów za Zabieg.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji, Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w terminie 7 dni roboczych. W postępowaniu odwoławczym stosuje się odpowiednio powyższe postanowienia.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę, jednakże przysługuje mu prawo do uzyskania nieodpłatnej korekty, o ile jest to możliwe. Jedynie w przypadku zasadnych podstaw, Klient może zostać zwolniony z części lub całości opłaty za Zabieg.
§ 10
Odpowiedzialność
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania po Zabiegu ani brak pożądanych efektów, jeżeli są one wynikiem nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych przez Klienta lub złożenia przez niego nieprawdziwych oświadczeń dotyczących stanu zdrowia. Salon ponosi odpowiedzialność za skutki błędów w wykonaniu Zabiegu, jeśli Usługa została przeprowadzona niezgodnie z zasadami sztuki kosmetycznej lub obowiązującymi standardami.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikające z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli Zabieg został wykonany w sposób profesjonalny, zgodny z sztuką kosmetyczną i w zgodzie z obowiązującymi standardami.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza wyznaczonym miejscem do przechowywania, bez nadzoru.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie lub zniszczenie wyposażenia Salonu. W przypadku uszkodzeń spowodowanych przez osoby niepełnoletnie, odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub opiekunowie prawni.
§ 11
Pozostałe postanowienia
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Klient obowiązany jest do zachowania kultury osobistej oraz szacunku wobec Pracowników Salonu oraz innych Klientów, a także do niezakłócania porządku i niezakłócania przebiegu zabiegów.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu oraz cennika.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, informując o nich co najmniej 14 dni kalendarzowych przed terminem, w którym zmiany zaczną obowiązywać.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04.04.2025
